Üresjárat #23

Halihó!

Nagyon el vagyok maradva az üresjáratos bejegyzésekkel, ezt az adagot még január közepén fényképeztem be. Azóta pedig még egy óriási adag üres csomagolás gyűlt össze, amit már régen be kellett volna fényképeznem. A mai bejegyzésben nem csak elfogyott termékek lesznek, hanem pár olyan is, amit kiszelektáltam.

Tusfürdők

Avon Senses Lagoon tusfürdő: Az illata nagyon tetszett, frissítő volt, viszont a kiszerelését nagyon nem szerettem. Azt hittem 1 pumpálásnyi elég lesz zuhanyzáshoz, de csak annyi tusfürdőt pumpált ki, mint egy folyékony szappanos flakon. Kényelmetlen volt nekem a használata, így végül folyékony szappanként végezte.
Avon Senses Anti-stressz tusfürdő: Azt hiszem kijelenthetem, hogy ez a kedvenc Avonos tusfürdőm. Isteni finom az illata, és zuhanyzás közben tényleg képes ellazítani. :)
Isana Frangipani tusfürdő: Friss, virágos illata volt, emellett kicsit édes is. Lehet, hogy nyáron még veszek ebből a tusfürdőből, ha találok belőle.
Yves Rocher Plaisirs Nature Kókuszdió hab- és tusfürdő: Imádom. Nem egy olcsó darab, viszont ezért még annyi pénzt is képes lennék kifizetni, mint a teljes ára (200 ml 750 Ft, 400 ml 1150 Ft). Nagyon kellemes kókusz illata van, egyáltalán nem mű, a bőrön is sokáig megmarad, zuhanyozni pedig egy álom vele. Jól habzik, krémes az állaga, nem kell belőle nagyon sok, és után puha lesz a bőröm. Ha kicsit lecsökkentettem a tusfürdőim számát, akkor szerintem újraveszem. :)

Testápolás

Yves Rocher Körte-karamell testápoló: Julcsitól került hozzám majdnem egy éve. Több, mint a háromnegyedéig volt a flakon, ennek ellenére nagyon hamar elhasználtam. Isteni finom volt az illata, a pumpás kiszerelése is nagyon használható volt, megfelelő mennyiséget lehetett így adagolni. Az illata is elég tartós volt, és a folyékonyabb állaga ellenére elég jól hidratált, hamar beszívódott. Ha tudnám, akkor újravenném.
Oriflame Feet Up Advanced lábradír: A szokásos testradírom.
Bionsen Mineral Protective dezodor: Elvileg egy mindenmentes dezodor, viszont emiatt alkohollal rakták tele. Újravettem amikor ez elfogyott, mert úgy vettem észre, hogy elég jól használ, a ruháimat sem fogta meg. Viszont sajnos majd újat kell keresnem helyette, mert hosszú távon nagyon szárított. 

Hajápolás

Yves Rocher Regeneráló sampon: Nem volt rossz sampon, de mégsem győzött meg arról, hogy újravegyem.
Yves Rocher Regenerálás balzsam: Nekem kicsit szokatlan, hogy a balzsamnak fele akkora a kiszerelése, mint a samponnak. Szerintem nem praktikus, mert a balzsamból is szoktam annyi mennyiséget rakni a hajamra, mint a samponból. Annak ellenére, hogy szilikonmentes, mégis hagyott maga után egy csúszós érzetet a hajon, ami miatt nem tudtam, hogy sikerült-e végre kimosnom a hajamból. Nem szerettem meg, biztos nem veszem újra.
Alverde dúsító sampon bio bambusz és bio narancs menta kivonattal: Az Alverde samponjait szeretni szoktam, ezzel sem volt gondom.
Alverde regeneráló hajbalzsam avokádó kivonattal és sheavajjal: Szokásos.
Alverde hajvégápoló fluid igénybevett és töredezett hajra: Szokásos.

Arcápolás

Oriflame Milk&Honey Gold arclemosó tej: Anyától örököltem, nem volt már sok benne, de elég lassan használtam el. Az ilyen arclemosó tejeknek az állagát nem szoktam szeretni, de ennek legalább az illata tetszett.
Oriflame Diamond Cellular Sejtmegújító micellás arctisztító: Még mindig nem vagyok egy nagy micellás víz fan, viszont ezt a darabot kimondottan megszerettem. Hatékonyan távolította el a sminket is, és nem hagyott maga után ragacsos érzetet. Ennek ellenére nem hiszem hogy újraveszem, mert nem én vagyok ennek a terméknek a célcsoportja. Ezt is anyától sikerült megörökölni.
Yves Rocher Sebo Végétal Tisztító arclemosó zselé: Nem rossz darab, de nekem nagyon hiányoznak belőle a pici tisztító szemcsék, amik a Pure Systemes lemosóban megtalálhatók. Csak akkor fogom újravenni, ha az utóbbiból nem sikerül utánpótlást beszereznem.
Yves Rocher Pure System Mélytisttító arclemosó: Imádom, és azt hiszem erre is mondhatom már, hogy szokásos.
Tebamol Teafaolaj: iHerb-ről rendeltem. Sokáig elég volt. Legtöbbször az arckrémembe keverve szoktam felvinni az arcomra, a pattanásokkal könnyen elbánik.

Tisztító kendők

Ebelin nedves kozmetikai kendő Aloe Verával: Szokásos swatch takarítós kendő.
Douglas XL Cosy Arctisztító kendő: Nagyon szeretem. Puha, jól tisztít, nem száraz, sminkeltávolításban is nagyon hatékony. Például az egyik Maybellines szempillaspirált sokkal jobban leszedi, mint a három lépéses sminklemosási procedúrám (kétfázisú lemosó, micellás víz, arclemosó).

Sminktermékek

Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-Volume szempillaspirál: Meglepően nagyon jó szempillaspirál. A klasszikus, egyenes fejű szempillaspirálokat szoktam szeretni, de ez a homokóra alakú kefe is nagyon jól használható, nagyon szép pillákat lehet vele csinálni. Szerintem a közeljövőben újraveszem.
Essence szemöldökceruza -  05 Soft Blonde: A szokásos.
Catrice Mono szemhéjpúder - 350 Starlight Expresso: A szemöldökömhöz tökéletesen illett a színe. Ha még mindig kapható lenne, akkor biztosan újravenném.

Lakkok

Essence btgn fedőlakk: Szokásos. :)
Essence nail art stampy polish - 002 stamp me! Black: Mondhatni ez is a szokásos, mindig ezt veszem újra fekete nyomdalakknak.
Essence colour & go körömlakk - 84 midnight charm, 83 luxury secret: Mind a kettőt nyomdázáshoz használtam. Kár, hogy kifogytak, nagyon jó volt a minőségük, és hasonló nyomdaszíneket mostanában nem láttam. 

Körmös kiegészítők

Isana mandulás körömlakklemosó: Múltkor otthonra ezt a nagy kiszerelést vettem meg, mert éppen akciós volt.
Ebelin acetonos körömlakklemosó: Szokásos. :)
Moyra körömlakkhígító: Nem ajánlom kipróbálásra. Szerintem túl édes az illata, és emellett nem is hatékony, nagyon sok kell belőle. 790 Ft volt, ha jól emlékszem, de a Seche Restore sokkal jobban megéri.
Oriflame körömágybőr-eltávolító zselé: Nagyon régi darab, néhányat már elhasználtam belőle, de valahogy ezt csak mostanra fogyott el. Elég jól felpuhította a körömágybőrt. Már nem kapható.

Kiszelektált sminkcuccok

Alverde Sárgabarackos körömápoló krém: Nagyon régóta megvan, szerintem már megputtyadt, mert elég fura szaga volt. Amúgy elég zsíros volt nekem, de éjszakára fent hagyva elég jó munkát végzett, de így is volt, hogy reggelre sem szívódott be.
Catrice Beautifying ajakápoló - 030 Cake Pop: Nagyon sokat használtam régebben, de az elmúlt háromnegyed-fél évben alig nyúltam hozzá, és a kiszerelése miatt úgy gondoltam, hogy jobb tőle megszabadulni. Amúgy jó kis termék, de annyi szájra való termékem van, hogy kétlem, hogy újravenném.
Essence Crystal szemhéjtus - 07 blue heaven: Az egyiket még tartaléknak vettem, de sajnos mindkettő megputtyadt. Pedig annyira gyönyörűek voltak. :'(
Oriflame Very Me Heartbreaker szemceruza: Nagyon régi darab, eléggé kiszáradt már, és nem is nagyon használtam az elmúlt 1-2 évben, így felesleges tartogatni.
Oriflame Studio Artist géles szemhéjtus: Ez is nagyon régi darab, nem is túl pigmentált, ráadásul már eléggé beszáradt, nehezen lehetett használni. (Mondjuk az elején is egészen száraz volt a textúrája.)
NYC szemceruza - 923 Charcoal: Ez is nagyon régi, eléggé kiszáradt, és már ezt sem használom, így ment a kukába.

Ti miket használtatok el az elmúlt pár hétben? Milyen gyakran szelektáltok a sminktermékeitek között? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések