Koi

Halihó!

Ma egy körömnyomdás bejegyzéssel készültem. Tavasszal sikerült beszereznem a MoYou London Suki 18-as lemezét, ami szerintem álomszép. Amint adódott egy kis szabadidőm vettem is elő, aztán jött a világ nagy probléma: mégis melyik mintát használjam. Végül a koi pontyos és egy virágos minta mellett döntöttem. Nagyon szeretem az ilyen vékony vonalas, részletgazdag mintákat, és ez a lemez csak hemzseg tőlük. :)

Alapnak a Manhattan Matt Effect 10M lakkját használtam két rétegben, majd erre jött, emlékeim szerint szintén két rétegben a Kiko 298-as lakkja, ami a Turquoise Microglitter névre hallgat (ami inkább egy halványzöld jelly lakkban úszkáló világoszöld mikropelyhek és erőteljes türkiz shimmer tömkelege - túl sok köze nincs a mikroglitterhez szerintem, ráadásul a türkiz shimmer néha átvált ciklámenbe). Majd erre nyomdáztam a régi essence colour&go színek közül a 84-es midnight charm-mal. Végezetül jött rá egy réteg fedőlakk.

A képeken talán nem jön át annyira, de a Kiko lakk nagyon szépen átsejlett, átcsillogott-villogott-áttürkizkedett a sötétkék nyomdalakk alól. Imádtam ezt a színkombinációt. Szerintem nagyon jól sikerült. :)








Nektek hogy tetszik? Megvan ez a nyomdalemez?

Flóra

Megjegyzések

  1. Csodaszép ez a manikűr.
    Pár hete kigondoltam én is egy Koi manikűrt,de rá kellett jönnöm,hogy hiányzik ez a minta a készletemből :D Így kénytelen voltam másik hallal helyettesíteni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^
      Ezt a lemezt nagyon tudom ajánlani, gyönyörű minták vannak rajta. Már is ez a kedvenc lemezem, pedig azért nem kettő van itthon. :D

      Törlés
  2. Szépséges manikűr lett, a motívum alapjaként pedig olyan izgalmas ez a szikrázó KIKO :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, ez a Kiko lakk egy csoda, imádom. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések