Peacock

Halihó!

Ezt a sminket pár hónappal ezelőtt készítettem, amikor még próbálgattam a Pupa Pupart palettát (004). Többször is újraalkottam ezt a sminket, mert annyira tetszett a végeredmény. Azóta egyébként sikeresen beszereztem még egy Pupart palettát (005), egyszerűen hihetetlen ezeknek a palettáknak a minősége. :)

A szemhéj egész területére a paletta almazöld púderét használtam, a mélyítővonalban és a külső V-ben a kékeszöld árnyalatot használtam, illetve a sötétkékkel mélyítettem rajta egy picit. Az alsó pillasorra szintén a kékeszöld árnyalatot kentem fel, a vízvonalra egy Avonos szemceruza került. A belső szemzugot a paletta fehér színével emeltem ki.













Nektek hogy tetszik? Hétköznap mennyire szoktatok színes sminket viselni? :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések