Pupart 004 szemhéjpúder paletta

Halihó!

Múltkor a PupaCat palettánál említettem, hogy azt mennyire megszerettem (azóta a világosabb barna szemhéjpúdernél elértem a pan alját is), és hogy a közeljövőben szeretnék venni még a márkától szemhéjpúder palettákat. Ez múlthéten meg is történt, ráadásul nagyon kedvező áron jutottam hozzá, ugyanis szülinapom alkalmából 2 tetszőleges termékre 50% kedvezményt kaptam. Így nővéremmel el is rongyoltunk a Westendbe, és kaptam egy palettát és egy szemhéjalapozót. A paletta önmagában teljes áron 5590 Ft, de a kuponokkal végül csak 4440 Ft-ot kellett fizetnünk. Ha érdekel titeket a márka, akkor mindenképpen ajánlom, hogy váltsátok ki a törzsvásárlói kártyát, mert nem csak 10% kedvezmény jár minden vásárláskor (ha jól emlékszem), hanem hasonló különleges alkalmakkor extra kedvezményekhez is hozzá lehet jutni. :) 

Miután még nincs meg sok ideje a paletta, így mélyrehatóan még nem tudtam elemezni, de az első néhány benyomás alapján azt kell, hogy mondjam, hogy fogom annyira szeretni, mint a PupaCat palettámat. :) Szóval a mai bejegyzés az inkább csak az első benyomásról és a swatchokról fog szólni, hátha valaki kedvet kap, hogy beszerezze a Glamour-napok alkalmával (20% kedvezmény jár a Pupa termékekre).



A paletta csomagolása nagyon minőségi, nem csak hogy egy letisztult fekete papírdobozba rakták, de még egy kartonlapba is be volt rakva, hogy a dobozban semmiképpen se tudjon elmozdulni. A doboz hátulján fel van tüntetve minden dolog, amit a palettával kapcsolatban érdemes tudni. Jár a palettához még egy kihajtogatható prospektus is, amin palettánként 2 sminket is megmutatnak. Amit sajnálok, hogy az árnyalatoknak nincsen neve.


Maga a paletta nagyon minőségi műanyagból készült, biztosan záródik, akár a táskába is be lehetne dobni. Jár hozzá egy ecset is, ami nem a legpuhább, viszont nem is használhatatlan. Eddig csak a szemhéjalapozóhoz használtam (tégelyes, és hosszú körömmel abszolút nem kompatibilis), arra a célra tökéletes volt. A szemhéjpúderekhez nem vagyok biztos, hogy fogom használni, a palettás ecsetekkel vannak fenntartásaim, viszont szorult helyzetben mindenképpen jól jöhet. :)

A palettában összesen 9 szín kapott helyet, így szerintem a paletta ára nem is vészes. A színek eltérő finishűek, van két matt, néhány metál fényű, de a többség szatén fényű. Eredetileg a 001-es palettát akartam megvenni, bár ez is tetszett, végül nővérem hatására mégis emellett döntöttem. És azt kell, hogy mondjam, hogy jó döntés volt, mert tavaszra és nyárra ezek az élénk színek nagyon jól fognak jönni. :)


A fenti színminták alap nélkül készültek, látszik, hogy pár szín nem túl pigmentált. Alappal sincs túl nagy különbség a swachoknál, viszont a szememen a gyengébben pigmentáltak is nagyon jól teljesítettek. Felütögetve a gyengébben pigmentált színek is intenzívek, mindegyikre igaz, hogy könnyen satírozhatóak, nem porzanak, nem potyognak, és nagyon könnyű velük dolgozni. 

Az alábbi két képen alapnak a Proffessionals Primert használtam, de úgy érzem ezeknek a szemhéjpúdereknek nem ez az igazi primer. Egyszer a szememre is használtam utazáskor, és akkor nem éreztem azt, hogy nagyon beletapadt volna a festék, és a nap végére egy picit mintha meg is kopott volna a szemsminkem. Mindenesetre még próbálgatom, ha bővebb véleményem lesz róla, akkor megosztom veletek is. :)


#1: Metálfényű fehér szemhéjpúder, közepesen pigmentált.
#2: Világos, kicsit sárgás arany szaténfényű szemhéjpúder, kicsit gyengébben pigmentált, de egy ragadósabb alappal tökéletesen működik.
#3: Matt világos barna, se nem meleg, se nem hideg tónusú, pont a kettő közötti. Egy nagyon picit porzik, de semmi vészes, közepesen pigmentált, de építhető.
#4: Picit sötétebb királykék szemhéjpúder, enyhén szaténfényű. Az egyik legkevésbé pigmentált a palettában, de a szemhéjon egy picit ragadósabb alappal nagyon szép intenzív színt lehet elérni.


#5: Világos kékes almazöld szemhéjpúder arany selyem fénnyel. Ez is gyengén pigmentált, mint a kék, viszont alappal gyönyörűen elő lehet hozni a színét, akár olyan erőteljes színt is el lehet érni, mint amilyen a panben.
#6: Az egyik legpigmentáltabb szemhéjpúder a palettában. Metálfényű világos taupe-nak mondanám, a legszínhűbb kép róla az alappal készült színminta. 
#7: Szaténfényű kékeszöld szemhéjpúder. Az alapja inkább zöldesebb, a fénye pedig kék. Az alappal készült színminta a színhű. Közepesen pigmentált, alappal ez is jóval erőteljesebb.
#8: A paletta másik nagyágyúja, bronzos metálfényű sötétbarna. Iszonyatosan pigmentált, ugyanolyan puha, mint a világos taupe, alap nélkül is nagyon erőteljes a színe. Ez és a taupe a kedvencem a palettából, a minőségükbe nem tudok belekötni :)
#9: Közepesen pigmentált matt fekete szemhéjpúder. Alappal ez is intenzívebb, ugyanúgy, mint a többi púder is a palettából, építhető. Matt fekete szemhéjpúderem nem is volt eddig, így nem bánom, hogy helyet kapott a palettában, és a közepes pigmentáltsága miatt szerintem jobban ki is fogom tudni használni. 

Összességében nagyon meg vagyok elégedve ezzel a palettával. Igaz, nincs meg túl rég óta, viszont a szemhéjpúdereknél pár használat után kiderül, hogy jó-e az adott púder vagy sem. Legalábbis nálam, ha első 1-2 használat során nem győz meg, akkor majdnem, hogy esélytelen, hogy utána használni fogom. Sminket mindenképpen szeretnék vele majd mutatni, előbb vagy utóbb biztos fel fog kerülni a blogra egy-két smink, amit ezzel a palettával készítettem. :)

Nektek mik a tapasztalataitok a Pupa szemhéjpúdereivel? Próbáltátok már valamelyik Pupart palettát?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések